Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:40:03+01:00
Napisz zaproszenie na premierę opery "Straszny Dwór"

Serdecznie zapraszamy na premierę opery "Straszny Dwór", która odbędzie się 04.05.10 o godzinie 11:00 w Teatrze Wielkim w Warszawie. Bilety do nabycia w kasie już od 28.04.10.

Zapraszamy!
Organizatorzy
13 4 13
2010-03-15T17:41:22+01:00
------------------------------Zaproszenie!
----------Mam zaszczyt zaprosić Sz.P. ..... na premierę opery `Straszny dwór` która odbędzie się 30 marca 2010 roku w Teatrze Wielkim w Warszawie o godzinie 18.00.
Bilety do nabycia w kasie już od 18 marca 2010 roku.
----------Serdecznie zapraszamy.
----------------PODPIS


Oczywiscie pisz bez tych kresek. ;-)
16 4 16
2010-03-15T17:41:43+01:00
ZAPROSZENIE!!!

Drodzy państwo chciałbym was zaprosić na premierę "Straszny Dwór"w dniu 12.03.2010 o godzinie 16 było by mi bardzo milo gdybyście przyszli
36 1 36