Odpowiedzi

2010-03-15T17:38:17+01:00
X - waga Zofii
x-3 - waga Anny


x-3-0,15(x-3)=x-15
x-3-0,15x+0,45=x-15
-0,15x=-15+3-0,45
0,15x=12,45
x=83

odp: waga Zofii 83 kg.

x-3
83-3=80

odp: waga Anny 80 kg.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:39:32+01:00
X - Waga pani Zofii przed kuracją
x - 3 Waga pani Anny przed kuracją
x - 15 - Waga pani Zofii po kuracji
0,85x - Waga pani Anny po kuracji
x - 15 = 0,85(x-3)
x - 15 = 0,85 - 2,55 x - 0,85x = -2,55 + 15 0,15x = 12,45 / /0,15 x = 83 83 - 15 = 68 0,85 * 80 = 68
Odpowiedź: Waga pani Zofii przed kuracją - 83 kg
Waga pani Ani przed kuracją - 80 kg