Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:41:55+01:00
Pomnik Fryderyka Chopina w Dusznikach-Zdroju
Pomnik Fryderyka Chopina w Gliwicach
Pomnik Fryderyka Chopina w Krakowie
* Pomnik Fryderyka Chopina w Poznaniu
Pomnik Fryderyka Chopina w Słupsku
Pomnik Fryderyka Chopina w Warszawie
Pomnik Fryderyka Chopina we Wrocławiu
Pomnik Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
* Pomnik Fryderyka Chopina w Rio de Janerio
* Pomnik Fryderyka Chopina w Szanghaju
* Pomnik Fryderyka Chopina w Tiranie
Pomniki Fryderyka Chopina w Paryżu


7 5 7
2010-03-15T17:44:59+01:00
Pomnik Fryderyka Chopina w Warszawie.
Pomnik Fryderyka Chopina w Dusznikach-Zdroju
Pomnik Chopina w Szanghaju- najwyszy pomnik frederyka chopina
Pomnik Fryderyka Chopina w Tiranie
Pomnik Fryderyka Chopina we Wrocławiu
Pomnik Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli


to tyle z wikipedi
daj jako nalepsze rozwiązanie
4 4 4