Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:48:47+01:00
Był On Papieżem pielgrzymem świata
Stale wędrował przez długie lata
Ziemie przemierzał z końca do końca
Zamykał w dłoniach promienie słońca
W oczach miał także ciepłe promienie
Nadał miłości wielkie znaczenie
Walczył z wojnami o pokój prosił
Modły do Boga codziennie wznosił
By świat otoczył opieką swoją
By każdy człowiek "czym jest zło " pojął
I żeby ludzi miłość łączyła
I po wsze czasy już z nimi była.
2 5 2
2010-03-15T17:51:01+01:00
Już nigdy nie weźmiesz dziecko na ręce,
Już nigdy nie uśmiechniesz się do ludzi (nas),
I chodź kilka lat już minęło na zawsze zostaniesz w naszej (mej) pamięci,
Uśmiech który zawsze był promienny,
Nigdy już go nie zobaczymy...
2010-03-15T17:53:49+01:00
Umiłowany Ojcze Święty piątą ,rocznice swojej śmierci obchodzisz.Więc świeć nam przykładem swego męstwa,Bądż wzorem pracy i modlitwy,Sensem cierpienia,koroną zwycięstwa.Wpatrzony w oblicze Matki Boga-Radości i piękna wzór wspaniały,Szedłeś po ziemi ,siejąc ziarno,Dziś zbierasz plony w blasku chwały.Ty ukochałeś Zbawiciela,Króla pokoju i miłości,W cierpieniu Go naśladowałeś,Teraz królujesz z Nim w wieczności.