Zasolenie mórz nie jest jednakowe. Zasolenie Bałtyku jest równe ok. 8 promili, a Morza Czarnego aż 40 promili. Zatem w kilogramie wody z Morza Bałtyckiego znajduje się<br />
A. ok. 0,1 kg soli<br />
B. ok. 0,08 kg soli<br />
C. ok. 0,008 kg soli<br />
D. ok. 8 kg soli

3

Odpowiedzi

2009-10-25T18:00:26+01:00
C
bo promil = 0,001
czyli 0,008 kg soli
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T18:02:43+01:00
8 promili = 0,8 %

0,8%
_____ * 1 kg = 0,008 kg

100%

Odp.W jednym kilogramie wody Morza Bałtyckiego znajduje się 0,008 kg soli
1 5 1