Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:26:24+01:00
Uważam , żę najodpowiedniejszym psem , by zostać moim przyjacielem jest Saba z " W pustyni i w puszczy " .
Ten pies jest bardzio wierny swoim panom, zawsze umiał stanąć w ich obronie , Kochał Stasia i Nel bardzo mocno. Byłby dla mnie dobrym przyjacielem , ponieważ byłby mi wierny . Robiłby to oico go poprosze, byłby przy mnie gdy bym tego potrzebowała . Razem balwilibyśmy się i spędzali wiele czasu na świeżym powietrzu .
Saba to wspaniały pies . Dobrze byłoby mieć ją zawsze przy sobie .
2 5 2
2010-03-15T19:18:02+01:00
Myślę że moim przyjacielem mógłby zostać pies z książki pt."O psie który jeździł koleją".
Był to bardzo mądry i rozumny pies.
Oddał swoje życie za człowieka.
Był roztropny zresztą jest to udowodnione naukowo iż psy są najinteligentniejszymi zwierzętami na świecie lecz ten pies był wyjątkowy.
Można powiedzieć że był mądrzejszy od człowieka dlatego że osobiście wątpię w to aby człowiek wręcz bez chwili zastanowienia rzucił się w tory po to aby uratować inne zwierze bądź człowieka przepłacają za to własnym życiem.



Licze na najjjjjj :***
1 5 1