Hej mam problem :)
Muszę narysować pracę pt. Jakie mam prawa .! Ale musi być zarąbiste żeby było jak najlepsze :)) Proszę <lol>
I nie wiem co mam narysować do dwóch praw:)
1. Mam prawo być ze swoją rodziną ??

2. Mam prawo do zabawy .!
nie wiem co mam narysować ale muszę mieć 2 prace!! xD
proszę POMÓŻCIE MI ;( Dale naaj
Musi być bardzo dobre ;) Najlepsze ;p

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T17:41:29+01:00
1. wspólny wypad rodziną na rowery
2. młodziez na dyskotece , dziecko skaczące na skakance
1 5 1
2010-03-15T17:42:16+01:00
Hej, jesli moge ci poradzic to do 1 pracy narysowala bym np dziecko wtulajace sie do rodzicow, lub lezaqce w lozku a ktos mu czyta ksiazke, albo przy stole rodzinka z dzieckiem siedzi, albo poprostu trzymaja sie za rece mama tata i dziecko.
a do drugiej pracy to np jak jakies dziecko jezdzi na rowerze, bawi sie w piaskownicy, gra na kompie, ;)))))

to takie moje pomysly pozdrawiam i licze na udane rysowanie ! ; DD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:46:01+01:00
1.Mam prawo być ze swoją rodziną.
-Możesz narysować siebie ze swoją najbliższą rodziną(można też tak że z przodu ty z rodzicami i rodzeństwem, a dalej babcie i dziadków chrzestną, chrzestnego itp.)
-Albo ty na środku a wokół rodzina
2.Mam prawo do zabawy
-no nie wiem narysuj jak się bawisz w coś z kolegami i koleżankami
-albo zabawkami jakimiś (:P)

Mam nadzieje że pomogłam :)
1 5 1