Odpowiedzi

2010-03-15T17:41:13+01:00
Niszczone sa głownie do pozyskania drogocennego drzewna, np.: mahoniu, hebanu....
4 3 4
2010-03-15T17:42:44+01:00
-Na potrzebę surowca jakim jest drewno (przede wszystkim)
-By uzyskać tereny do rozbudowy
-Na potrzebę rolnictwa
-
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:43:33+01:00
- ponieważ, ludzie wykorzystują drewno z lasów równikowych do wyrobu mebli np. heban,
- ponieważ , przynosi ono korzyści materialne ,
- ponieważ ludzie wypalają je lub wycinaja pod ziemie uprawne ;)
4 4 4