Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:42:49+01:00
My friend Kamil has 13 years of age and goes to school first. Friends with him since first grade. I like him playing soccer with him and laugh.
2010-03-15T17:49:14+01:00
Mój przyjaciel ma a imię Kamil.Ma 13 lat.Znamy się od dziecka.Siedzimy razem w ławce na lekcjach.Kamil jest moim najlepszym przyjacielem nie ma takiego drugiego.Lubimy tą samą muzykę i gry na komputerze.Pomagamy sobie nawzajem i mogę na niego liczyć w każdej sytuacji jak z reszta on także na mnie.Kamil na ciemno brązowe włosy i zielone oczy.Ma styl hip-hopowca,który podoba się dziewczyną co mi się nie podoba bo to ja lubię być w punkcie uwagi u dziewczyn ale już się do tego przyzwyczaiłem z reszta czego nie robi się dla prawdziwego przyjaciela.