Pzetłumaczyć :
1. Lions are more dangerous than dogs.
2. I think pop music is better thanclassical music.
3.Chocolate is worse for your teeth than fruit.
4.Elwphants are heavier than hippos.
5.I think maths is more interesting than history.

3

Odpowiedzi

2010-03-15T17:44:44+01:00
1. Lwy są bardziej niebezpieczne niż psy.
2. Myślę że muzyka pop jest lepsza niż muzyka klasyczna.
3. Czekolada jest gorsza dla twoich zębów niż owoce.
4. Słonie są cięższe niż hipopotamy.
5. Myślę, że matematyka jest bardziej interesująca niż historia.

;)



Liczę na naj ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:44:50+01:00
1 Lwy są bardziej groźna niż psy
2 Ja mysle ze muzyka pop is lepsza od muzyki klasycznej
3 Czekolada jest gorsza dla twoich zębów niz owoce
4 Słonie są ciezsze od hipopotamów
5 Ja mysle ze matematyka jest bardziej interesujaca niz historia
2010-03-15T17:45:31+01:00
1.lwy są bardziej niebezpieczna niż psy.
2.Uważam ,że muzyka pop jest lepsza niż muzyka klasyczna.
3.czekolada jest gorsza od owoców dla twoich zębów.
4.słonie są cięższe od hipopotamów.
5.Uważam ,że matematyka jest bardziej interesująca od historii.