Odpowiedzi

2010-03-15T17:46:18+01:00
Masz link:
http://www.deviantart.com/deviation...
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:46:27+01:00
Cześć! Mogłabyś pozbierać kilka wycinków kobiet (wiesz, usta, oczy, włosy, tułów i szyję z postaci kobiet) i napis : jak dobrze być kobietą. to pierwsza propozycja.

Druga to narysuj kosz sklepowy a tam wklej w środku co najczęściej kupujesz, swoje ulubione rzeczy.. ;)

pełno jest pomysłów ;)
6 4 6