Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T17:46:55+01:00
Znaleziono psa. Byłego właściciela zapraszam na grilla.



Teraz masz szanse przekłuć sobie uszy i zabrać dodatkową parę do domu!


Sprzedam paczke zapałek. Działają w 100%. Sprawdzone wszystkie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:48:36+01:00
Lubisz życie samotnika?
Wybierz pracę latarnika!
Spokój, cisza i brak szumu,
Tak nabiera sie rozumu.
Pracy tu jako latarnik,
Pozazdrości nawet jamnik!

Zgłoszenia na adres: ul. Bożydara Kociołka 6 56-890 Pepsi Zdrój
2010-03-15T17:52:01+01:00
Sprzedam młodą teściową.
Nie śmiganą, usłuchaną , nawet powiem że zadbaną.
Mówi dużo , robi mało. Sprzedam ją naprawdę tanio.
Ma nogi wygolone, pod pachami ostrzyżone. Łysa głowa świeci latem. Wszyscy maja z niej polane. Oddam darmo, dodam żonę.



:)) pozdrawiam!; P