Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ak69
  • Początkujący
2010-03-15T18:03:27+01:00
-przepych
-bogactwo
-bogata ornamentyka
-ruch
-nacechowanie emocjami
-dynamizm
-ekspresja
-kontrast

architektura
Bartolomeo Rastrelli i Domenico Trezzini - Sankt Petersburg
michał anioł- kaplica sykstyńska architektura
malarstwo
Baccio Bandinelli Herkulesa i Kakkusa
michał anioł fresk w kaplicy sykstyńskiej
rzeźba
michał anioł -dawid
Benvenuto Cellini perseucz z głową meduzy

2010-03-15T18:09:55+01:00
Malarstwo; Peter Paul Rubens "trzy gracje" i Diego Velazquez "Panny Dworskie"
rzeźbiarze:Gianlorenzo Bernini "fontanna czterech rzek w Rzymie" i baldachim nad grobem św, Piotra z Bazylice s, Piotra w Rzymie
cechy;kompozycja statyczna i dynamiczna , malarstwo sztuglowe,
1 5 1