Odpowiedzi

2010-03-15T17:45:49+01:00
-1/3+1/3=0
1/3+2/3=-1
-1/3+2/3=1/3
Uzupełnij:
2i1/2+(-2i1/2)=.......... co to ? :>
-88+88=0
4.73+(-4.73)=0
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T17:48:30+01:00
-1/3+⅓=0
1/3+(-1⅓)=-1
-1/3+1⅓=1/3
Uzupełnij:
2i1/2+(-2i1/2)=-2½-2½=5
-88+88=0
4.73+(-4,73)=0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:31:37+01:00
-1/3+1/3=0
1/3+(-1 1/3)=-1
-1/3+2/3=1/3
odp. 2½-2½=5
-88+88=0
4.73+(-4,73)=0
1 5 1