Odpowiedzi

2010-03-15T17:45:47+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:50:45+01:00
Samochwała w koncie stała i wciąż tak opowiadała
zdolna jestem niesłychanie
najpiękniejsze mam ubranie
moja buźia tryska zdrowiem
jak coś powiem to już powiem
śpiewam lepiej niż w operze
świetnie jeżdze na rowerze
znakomicie muchy łapie
wiem gdzie wisła jest na mapie
jestem mądra jestem zgrabna wiodka słodka i powabna
a w dodadku daję słowo mam rodzinę wyjądkową...
jan brzechwa