Odpowiedzi

2010-03-15T17:48:34+01:00
Eucharystia stanowi pokarm duchowy w naszym życiu dlatego jest nam potrzebna by; czuć się spełniony duchwo i meić ssytą duszę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:50:28+01:00
Eucharystia to podstawa życia każdego chrześcijanina. Nadaje naszemu istnieniu sens. Dzięki niej mamy możliwośc pełniejszego i owocniejszego uczestnictwa w Ofierze Mszy Świętej. Poza tym otwiera nasze serca na łaskę i miłosierdzie Boga.
2010-03-15T17:57:58+01:00
Wprowadza
milosć
dobroć
sens życia