Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:52:06+01:00
Moim zdaniem lepiej jest dawać inż dostawać. Uważam tak ponieważ sprawia mi wielka radość dzielanie się z innymi gdy widzę ich usmiech, radość i słysze magiczne słówo "dziękuje". czuje się wtedy bardzoszczęsliwa bo szczęście bliżniego jest bardziej drogocenne niż rzeczy namacalne, ponieważ je pokrywa kurz i zapomnienie a radość z zrealizzowania matrzeń bliżniego pamięta się do końca życia.
1 5 1
2010-03-15T18:08:05+01:00
Lepiej jest dawać ponieważ robimy przyjemność innym dając im coś a my mamy z tego satysfakcje.