Dzielenie ułamków dziesiętnych.
1.Oblicz :
d) 3,57 : 0,05
14,5 : 0,25
54,6 : 1,05

2.
Pociąg towarowy składa się z trzech rodzajów wagonów, w których może zmieścić się 21,5 t lub 29,5 t, lub 42,6 t buraków cukrowych. Do samochodu ciężarowego można załadować 6 t lub 8 t buraków cukrowych. Ile samochodów ciężarowych i jakiego rodzaju potrzeba, aby przewieźć wszystkie buraki załadowane do pociągu, który ma w składzie po 10 wagonów każdego rodzaju?

3

Odpowiedzi

2010-03-15T17:55:57+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:57:18+01:00
2010-03-15T18:02:23+01:00
Odpowiedzi
zadanie nr 1:
1:
71.4
2:
58
3:
52
do zadania 2 zabrakło mi czsu bo mam szlaban na kompa a moi rodzice wracają za 5 minut