Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:56:33+01:00
A) -2x + 4 = 5x + 25
-7x=21
x=-3
b) 7y - 8 = -y + 24
8y=32
y=4
c) -8z + 5 = -z - 1
-7z=-6
z=-6/7
d) -2m + 7 = m -6
-3m=-13
m=13/3=4 i 1/3
e) 6 - 5x = 2x - 7
-7x=-13
x=13/7=1 i 6/7

f) -5t + 1 = 8 - 6t
t=7 nie ma znaku rowna sie ale jesli jest w srodku to tak wyglad arozwizanie
9 4 9
2010-03-15T18:00:18+01:00
A) -2x + 4 = 5x + 25
-7x = 21 /:-7
x =-3

b) 7y - 8 = -y + 24
8y = 32 /:8
y= 4

c) -8z + 5 = -z - 1
-7z = -6 /:-7
z= 6/7 (sześć siódmych)

d) -2m + 7 = m -6
-3m = -13 /:-3
m= 4 1/3 (cztery i jedna trzecia)

e) 6 - 5x = 2x - 7
-7x = -13 /:-7
x=1 6/7 (jeden i sześć siódmych)

f) -5t + 1 + 8 - 6t
to miało być chyba -5t+1 = 8-6t ??
wtedy:
t= 7


9 4 9
  • w1w2
  • Początkujący
2010-03-15T18:06:16+01:00
A)-2x-5x=25-4 -7x=21 x=21:-7 x=-3
b)7y+y=24+8 8y=32 y=32:8 y=4
c)-8z+z=-1-5 7z=-6 z=-6:7 (zapisz w postaci ułamka sześć siódmych)
d)-2m-m=-6-7 -3m=-13 m=-13:-3 (zapisz w postaci ułamka i wyciągnij całości)
e)-5x-2x=-7-6 -7x=-13/*-1 7x=13 x=13:7 (zapisz w postaci ułamka i wyciągnij całości)
2 5 2