Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T17:57:02+01:00
Rozmowa z nauczycielami. psychologiem
Widzac jakies bujki zgłosić to odpowiedznim osoba.
Reagowac gdy dzieje sie komus krzywda
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:57:43+01:00
Należy wprost powiedzieć osobie, która zaczyna bójkę, że to źle.
Należy unikać prowokacji.
Należy karać wszystkich, którzy przyczyniają się do przemocy.
Nie wolno prowokować innych