Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:00:25+01:00
A=5cm=0,5dm
b=8cm=0,8dm
c=2,2 dm
V=a*b*c
V=0,5*0,8*2,2
V=0,88 dm^3=0,88l

Vb=0,33l
ilość butelek=V/Vb=0,88/0,33=2,66 szt.
Odp.

Trzeba rozpocząć 3 butelki, żeby napełnic pojemnik.
pozdrawiam:)
1 5 1
2010-03-15T18:00:27+01:00
V prost=5*8*22=880cm³

1dm³=1000cm³

wiec 880cm³=0,88dm³

0,33l=0,33dm³ bo 1l=1dm³

0,88/0,33=2,6666666,czyli w zaokr 2,7 butelki
1 5 1