Odpowiedzi

2010-03-15T18:02:51+01:00
Rzeszów, Opole, Gliwice, Sosnowiec, Kielce, Kalisz, Radom, Zielona góra, Gorzów Wielkopolski, Jelenia Góra, Wałbrzych, Tarnów, Przemyśl, Płock, Włocławek, Toruń, Koszalin, Olsztyn, Suwałki, Elbląg, Częstochowa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:08:28+01:00
Gliwice,Zabrze,Bytom,Olsztyn,Bielsko-Biała,Rzeszów,Dąbrowa Górnicza,Ruda Śląska,Rybnik,Tychy,Płock,Elbląg,Opole,Gorzów Wielkopolski,Wałbrzych,Włocławek,Zielona Góra,Tarnów,Chorzów,Koszalin,Kalisz,Legnica