Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T18:22:36+01:00
-trącić myszką-coś przestarzałego staroświeckiego
-zażyc kogoś z mańki-użyć wobec kogoś podstępu, oszukać, zwieść; wyprowadzić w pole
-wet za wet-odpłaceniem złem za zło
-pójść komuś w sukurs-pomóc komuś
-zbić kogo z pantałyku-zbić kogoś z tropu (inaczej)
-do imentu-całkowicie, zupełnie, do cna
-co do joty-zgadzać się z kimś
-chodzić samopas -chadzać, chodzić, iść, poruszać się, włóczyć się.
25 4 25
2009-10-25T18:24:44+01:00
1coś jest przestarzałe, staroświeckie
2 wmówić, że telefon po upadku z trzeciego piętra na beton będzie działał - wmówienie i kolejne działania muszą być w obecności wielu innych osób żeby mozna się było pośmiać.
3niewiem tego
4 wesprzeć kogoś, iść (komuś) na pomoc (sukurs - zasiłek, pomoc, podczas wojny odsiecz, posiłki)
5Zaskoczyć kogoś (i odkryć czyjeś nieprzygotowanie), zwłaszcza zadając kłopotliwe lub trudne pytania
6sposób rozwalenia się telefonu komórkowego po upadku z trzeciego piętra na beton
7chodzic ja błędna owca
12 3 12