Odpowiedzi

2010-03-15T18:00:29+01:00
2010-03-15T18:02:45+01:00
4x = 3x-5 /-3x
x=-5

64 +2x = 46+x/-64
2x=-18+x/-x
x=-18

3-x = -2x/-3
-x=-2x-3/+2x
x=-3

4 + 3x = 2+2x/-4
3x=-2+2x/-2x
x=-2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:05:56+01:00
A)4x=3x-5
4x-3x=
x=-5
b)64 +2x = 46+x
2x-x=64-46
x=20
c)3-x = -2x
x+2x=3
3x=3I:3
x=1
4 + 3x = 2+2x
3x-2x=4+2
x=6
Są dwie zasady:
Xsy maja być po lewej stronie a liczby po prawej
Gdy zmieniasz stronę zmieniasz znak