Odpowiedzi

2010-03-15T18:11:26+01:00
Zza okna widzę pełno ciemnych chmur z których ciągle coś pada pogoda jest paskudna.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:13:58+01:00
Jest Poniedziałek, a ja dalej męczę się z książką pt ,,(wpiszesz se tytuł książki) . " . Czytam czytam, lecz nie moge dojsc do konca. Za oknem pada snieg,kruchy, bialy, a zarazem leciutki . osadza sie na drzewach gdzie dawno nie ma juz wrobli. krzewy sa pozbawione pąkow i kwiatow. wszystko jak by umarlo. niedlygo bedzie wiosna a wiec wszystko wroci do zycia, ptaki znow beda spiewac na konarach drzew, a krzewy i drzewa znowu beda dalwaly cien i schron przez ostrymy promieniami letniego mocnogrzejacego slonca. Niedlygo wiosna a ja nadal mecze sie nad ksiazka jeszcze tylko 16 kartek i bede u celu.
2 3 2