Odpowiedzi

2010-03-15T18:02:20+01:00
Pewnie każdy się zastawia jak uczeń powinien zachowywać się uczeń. Teraz spróbuję stworzyć mały kodeks. Więc zaczynam. Pierwszą rzeczą jest odpowiadanie na zadane pytanie. Czy mówić proszę Pana Profesora czy może Po prostu pana lub pani??? Według mnie wszystko zależy od nauczyciela. Jeżeli mówimy o starszych nauczycielach to raczej proszę pana profesora. Następna sprawa to zachowanie się na lekcji. Czy powinniśmy aktywnie uczestniczyć czy tylko słuchać poleceń nauczyciela. Uważam, że jeżeli coś umiemy i chcemy powinnyśmy aktywnie uczestniczyć. Lecz najważniejsze jest aby nie przeszkadzać w lekcji.


Źródło: Własne
Jestem zarejestrowana na ściąga pl
23 3 23
2010-03-15T18:02:53+01:00
W szkole należy się zachowywać kulturalnie być grzecznym i miłym i nie należy przeszkadzać nauczycielką w lekcji a na przerwach nie biegać po korytarzu i nie krzyczeć
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:03:28+01:00
Należy być grzecznym i sumiennym, ale również aktywnym.
Pownniśmy pamiętać, iż pomiędzy naszym domem, a lekcjami w szkole jest duża różnica, dlatego nie wolno jeść ani pić.

Mam nadzieję, że pomogłam ;-)
21 2 21