A) 6*(-3)=???
6:(-3)=???
b) -7*0,1=???
-7:0,1=???
c) -1/2(minus jedna druga) * (-8)=???
-1/2(minus jedna druga) : (-8)=???
d) 2/3(dwie trzecie) * -3/4(minus trzy czwarte)=???
2/3 : -3/(minus trzy czwarte) =???

*-razy
:-podzielić

PLIS POMÓŻCIE MI
OCZYWIŚCIE DLA TYCH, KTÓRZY DOBRZE ODPOWIEDZĄ I NA WSZYSTKIE PYTANIA DAJĘ NAJ.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:05:13+01:00
A) 6*(-3)=-18
6:(-3)=-2
b) -7*0,1=-0,7
-7:0,1=-7*10/1=-70
c) -1/2(minus jedna druga) * (-8)=8/2=4
-1/2(minus jedna druga) : (-8)=-1/2*(-1/8)=1/16
d) 2/3(dwie trzecie) * -3/4(minus trzy czwarte)=-6/12=-1/2
2/3 : -3/(minus trzy czwarte) =2/3*(-4/3)=8/9
2010-03-15T18:07:20+01:00
A)-18
-2
b)-0,7
-70
c)4
0,0625
d)-1/2
-8/9
2010-03-15T18:07:30+01:00
A) 6*(-3)= - 18
6:(-3)= - 2

b) -7*0,1= - 0,7
-7:0,1= - 70

c) -1/2 * (-8)=4
-1/2 : (-8) = 1/16

d) 2/3 * (-3/4)= - 1/2
2/3 : (-3/4)= - 8/9