Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:20:13+01:00
Powstanie warszawskie nie miało sensu. Poniesione straty nie przyniosły żadnych korzyści. Z politycznego względu było to szaleństwo, a z militarnego samobójstwo. Śmierć tysięcy cywilów i powstańców przeważnie młodych, zdolnych ludzi, którzy mieli przed sobą całe życie oraz zrównanie Warszawy z ziemią to zbyt wysoka cena za zaakcentowanie niezależności Polaków oraz pokazanie opinii światowej, że mamy ducha walki. Według mnie życie ludzkie jest najważniejsze a nie żadna ideologia czy zapędy polityczne.

Mam nadzieję żo pomogłem. xD
1 5 1
2010-03-15T18:24:17+01:00
Powstanie warszawskie nie miało sensu. Od razu było skazane na klęskę. Nie dość, że straciliśmy mnóstwo oficerów i żołnierzy to w dodatku wiele zbiorów, ksiąg, książek, pamiątek z I wojny światowej a także zabytków. Warszawa uległa całkowitemu zniszczeniu.
1 5 1