Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:30:04+01:00
Muszę sprzatać w pokoju.
Muszę wychodzić na spacer z psem.
Muszę odkurzać pokój.
Muszę zmywać naczynia.
Muszę odrabiać lekcję.
Muszę się uczyć.
Muszę wycierać kurze.
Muszę się bawić z młodszą siostrą.
Muszę pomagać mamie.
Muszę słuchać rodciców.
Muszę dbać o porządek.
Muszę podlewać kwiaty.

I must tidy up the room.
I must go for a walk with the dog.
I must acuum the room.
I must wash dishes.
I must homework.
I must learn.
I must wipe the chicken.
I must play the younger sister.
I must help my mother.
I must listen to mom and dad.
I must take care of the order.
I must water the flowers.

Nie wolno mi palic papierowsów.
Nie wolno mi brać narkotyków.
Nie wolno mi pić alkoholu.
Nie wolno mi sie kłucić z siostrą.
Nie wolno mi późno wracać do domu.
Nie wolno mi oglądać długo telewizji.

I musn't not burn.
I musn't take drugs.
I musn;t allowed to drink alcohol.
I musn;t August with my sister.
I musn;t allowed to go home late
I musnt ot watch TV a long time
2 5 2
2010-03-15T18:41:08+01:00
Ja muszę sprzątać pokój-I must clean room
ja muszę odrabiać lekcje-I must do homework
ja muszę myć zęby-I must brush my teeth
ja muszę myć naczynia-I must wash dishes
ja muszę odkurzać dom-I must house dust
ja muszę czytać książki-I must read books
ja muszę uczyć sie-I must study
ja muszę myć okna-I must wash windows
ja muszę prasować ubrania-I must iron clothes
ja muszę pomagać bratu-I must help a brother
ja muszę uczyć brata angielskiego-I must brother teach English
ja muszę czyścić łazienkę-I must clean bathroom

ja nie mogę bić brata-I mustn't beat brother
ja nie mogę grać na komputerze-I mustn't play on the computer
ja nie mogę oglądać tv-I mustn't watch tv
ja nie mogę spotykać się z kolegami-I mustn't meet my friend
ja nie mogę przeklinać-I mustn't curse
ja nie mogę nie słuchać sie rodziców-I mustn't nie słuchać sie rodziców