Odpowiedzi

2010-03-15T18:17:40+01:00
Ryby kostnoszkieletowe mają szkielet zbudowany z tkanki kostnej (np. płoć, karp itd), a chrzęstnoszkieletowe - z tkanki chrzęstnej (rekiny, płaszczki).
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:20:32+01:00
Ryby chrzestnoszkieletowe mają szkielet zbudowany z tkanki chrzestnej,jest on lekki,ale wrazliwy na urazy.Szkielet ryb kostnoszkieletowych składa się z tkanki kostnej.Jest mocniejszy,ale ciezszy.Dlatego większość ryb kostnoszieletowych ma pęcherz pławny wypełniony mieszaniną gazów.
14 4 14