Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:14:34+01:00
A) 4 ( x - 2y - z )
3 ( 2a - 3b + 4y )
4 ( 3a do kwadratu + 2m - 5 )

b) 5 ( a do kwadratu - 3b + 4c )
6 ( 5x + 3y - 1 )
6 ( 6a + 2b - 1 )

c) 9 ( 7m + 6n - 1 )
3/5 ( a do kwadratu + 2b - 3 )
0,7 ( 5a + 1b - 20 )

dasz naj ? ;-*
2010-03-15T18:15:03+01:00
A) 4(x-2y-z)
3(2a-3b+4y)
4(3a+2m-5) a do kwadratu
b) 5(a-3b+4c) a do kwadratu
6(5x+3y-1)
6(6a+2b-1)
c) 9(7m+6n-1)
3(a+2b-3) a do kwadratu
0,7(5a+b-20)