Odpowiedzi

2010-03-15T18:09:36+01:00
Kompozycja statyczna jest kompozycją , w której występują elementy nie wykazujące ruchu . Dominują w niej elementy pionowe i poziome .
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:16:16+01:00
Obraz statyczny to inaczej kompozycja statyczna.Może przedstawiać pejzaż lub portret.Charakteryzuje się płynnymi przejściami barw,oraz brakiem ostrych krawędzi i drobnych detali.
Przedstawia np. postać bez ruchu.Są w niej elementy poziome i pionowe.Też to dzisiaj na plastyce miałam:)
7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T18:18:23+01:00
Obraz statyczny-obraz w którym wszystkie elementy muszą współgrać i jednocześnie musi być bardzo wymowny i musi przyciągnąć uwagę. Odzwierciedla przekaz za pomocą jednego obrazu.
Obraz dynamiczny- np. obraz telewizyjny ruchomy, przekazany za pomocą kilku scen
5 3 5