Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T18:33:12+01:00
V=0,02³=8*10⁻⁶m³
m=0,018kg

ρ=m/v=0,018/8*10⁻⁶=2250kg/m³
materiał dla podanej gęstości wystarczy odczytać z tablic
2009-10-25T18:34:01+01:00
Nalezy obliczyc gestosc (oznacze symbolem d - ty to zrob za pomocą symbolu "ro")
Dane:
a=0,02 m= 2 cm
m=18 g

d=m/v

v= 2*2*2= 8 cm³
d= 18g/8cm³
d=2,25 g/cm³
sprawdzam w tabeli gestosci i odczytuję że moze byc ona wykonana z aluminium (2,7 g/cm³) (+ inne metale)