Odpowiedzi

2010-03-15T18:16:38+01:00
Było bardzo duzo czekolady.tomek wysmarowal nas czekoladą orzechwą.zjadlam tyle czekolady że chyba przez parę tygodni nie będę jej jadła
1 1 1
2010-03-15T18:16:44+01:00
02.04.2010r.
Cześć Ola
Chcialabym Ci opowiedzieć o obchodach Święta Czekolady. A było to tak.
Pewnego dnia postanowiłam uczestniczyć w tej uroczystośći . Gy już wszyscy przyszliśmy na miejsce zaczeliśmy chodzić po ulicach i rozdawac czekolade ludziom starszym , mlodszym i dzieciom. Ludzie z uprzejm9ościa się częstowali i dziękowali. Kiedy było juz po obchodach pognalismy na ucztę. sala przyzdobiona z czekolady tak jaki jedzenie. Bawilismy się do poznej nocy opowiadaja sobie smieszne chistorie.
Moim zdanie,m bylo super!. Ty tez się kiedys wybierz na takie swięto , bo jest warto.
Twoja :Patrycja.



Mialam rakie samo zadanie na tescie probnym i dostalam 5
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:27:04+01:00
Cześć Kasiu! 25.05.10 Kraków
Przepraszam,że długo nie pisałam ale byłam bardzo zajęta nauką.
Chciałam Ci opowiedzieć jak spędziłam czas na obchodach święta czekolady.Kiedy się dowiedziałam, że jest takie święto od razu postanowiłam pójść, ponieważ jestem wielką fanką czekolady.Gdy doszłam już na miejsce stało tam pełno straganów z przeróżnymi smakami czekolady.Ten pyszny zapach rozchodził się po całym placu.Nie mogłam się już powstrzymać i podbiegłam do pierwszego lepszego stoiska z czekoladą.Jak posmakowałam już wszystkich rodzai czekolady to poszłam na konkurs, który polegał na rzucaniu w siebie czekoladą. Niestety nie jestem dobra w te klocki i nie zajęłam wysokiego miejsca, ale za to świetnie się bawiłam!. Następnie po całej imprezie wróciłam do domu cała w czekoladzie, gdy mój pies mnie zobaczył to od razu się na mnie rzucił. To pewnie dlatego, że bardzo lubi czekoladę.Było naprawdę super! Mam nadzieje,że pójdziemy kiedyś razem na taką imprezę. Gorąco pozdrawiam

Twoje imię i nazwisko
2 5 2