Odpowiedzi

2010-03-15T18:09:17+01:00
Opera- przedstawienie teatralne, w którym treść (libretto)
jest śpiewana

liczę na najlepsza odpowiedź :))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:13:33+01:00
Opera (wł. opera - dzieło, praca) -sceniczna forma wokalno-instrumentalna w której cale libretto jest śpiewane. pod względem treści wyróżnia się: opera seria(wł. poważna) i opera buffa( wł. komiczna). opera zbudowana jest ze scen i aktów, które zawierają partie solowe, zespołowe i instrumentalne oraz sceny baletowe.