Odpowiedzi

2010-03-15T18:13:17+01:00
Witaj np.haniu mój dzień był wspaniały od kilku dni żyję z głową w chmurach i marzę o niebieskich migdałkach :)spotkałam chłopaka z którym czuję się jak w niebie ale poszłam po rozum do głowy i zaczęłam się uczyc poniewaz nie chce zaniedbywac nauki :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:24:53+01:00
Hej :)Mam dwie godzinki wiedz chodzmy do kawiarni i sobie porozmawiamy.
Dzis rano chyba wstałam lewa noga...Wszystko nie szło po swojej mysli.
Na wieczór miałam posprzątac swój pokój ale juz nie chciało mi sie i było tam jak w Stajni Augiasza,ale szybko spakowałam książki zeszłam na dół po sniadanie do szkoły i ubrałam sie szybko i wybiegłam do szkoły.
Gdy szłam po chodniku spotkałam moja koleżnkie Anie,rozmawiałyśmy i szłyśmy do szkoły.
Miałysmy juz pare kroków do drzwi szkolnych i zaczełyszmy sie bac bo czekała nas klasówka z Matematki,ale myslałysmy ,że sobie poradzimy :)
Poszłysmy do szatni sie przebrac i szybko do klasy,poniewaz pierwsza była Matematyka.
Na
klasówce było przerażające pierwsze zadanie a potem szło jak po maśle :)
Skończyłysmy przed dzwonikiem wiec poprosiłysmy paniazeby nam sprawdziła.
Pani sie zgodziła i zachowałysmy anielska cierpliwośc.:)
Wydawało nam się,że to była sprawa życia i śmierci.
Pani sprawdziła i powiedziała ,że dostałysmy piątki i ucieszone wybiegłyśmy z klasy.
Pani jeszce nas na chwilkie zatrzymała i powiedziała ,że jest organizowany konkurs matematyczny i,że to nas szukała ze świeca :)
My sie zgodziłyśmy i poszłyśmy na lekcje w-f:)







Mysle ,że jest nawet dobrze ;]Pozdro.;]