12.
a)Podstawa równoległoboku ma długość 7 cm, a wysokość opuszczona na tę podstawę ma długość 8 cm. Oblicz pole tego równoległoboku.
b) Pole równoległoboku wynosi 29,25cm², a jeden z boków ma długość 6,5 cm. Oblicz długość wysokość opuszczone na ten bok.
27.
a) Jedna z podstaw trapezu ma długość 14 cm, druga podstawa jest o 3cm krótsza. Wysokość trapezu ma długośc18 cm. Obicz pole tego trapezu.
b)Pole trapezu jest równe 115 cm². jego podstawy maja długość 10 cm i 13 cm. Obicz długość wysokości tego trapezu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:10:21+01:00
12.
a) P= a × h
P= podstawa × wysokość
P= 8 × 7= 56 cm kwadratowych
b) P= 29,25 cm²
podstawa= 6,5
P= 29,25 ÷ 6,5= 4,5 cm
27.
a) P=(11+14)×18
2
P= 25 × 9
P= 225 cm²

Czy ktoś wie z jakiej książki te zadania są
2010-03-15T18:25:50+01:00
12.
a) P= a × h
P= podstawa × wysokość
P= 8 × 7= 56 cm kwadratowych
b) P= 29,25 cm²
podstawa= 6,5
P= 29,25 ÷ 6,5= 4,5 cm
27.
a) P=(11+14)×18
2
P= 25 × 9
P= 225 cm²
Czy ktoś wie z jakiej książki te zadania są