Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T18:27:48+01:00
√27=√9×√3=3√3
√128=√64×√2=8√2
√75=√25×√3=5√3
√150=√25×√6=5√6
√180=√36×√5=6√5
∛81=∛27×∛3=3∛3
∛2000=∛1000×∛2=10∛2
∛88=∛8×∛11=2∛11
∛640=∛64×∛10=4∛10
2009-10-25T18:30:42+01:00
√27=√9×3=3√3 √128=√16×8=4√8=4√4×2=8√2 √75=√25×3=5√3 √150=√25×6=5√6 √180=√36×5=6√5 ∛81=∛27×3=3∛3 ∛2000=∛1000×2=10∛2 ∛88=∛8×11=2∛11 ∛640= ∛64×10=4∛10-tak to masz miec napisane
2009-10-25T18:47:15+01:00
√27 = √7 x √3
√128 = √32 x √4
√75 = √15 x √5
√150 = √15 x √10
√180 = √20 x √9

te z sześciennymi to nie wiem ;P
wybacz, to jest złe;d
pomyliło mi się ;p