Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:15:04+01:00
Przyczyny; zakleszczebie się cwzględem siebie płyt litosfery,
zniszczenie domostw, śmierć wielu ludzi, epidemie
1 5 1
2010-03-15T18:17:09+01:00
Przyczyna to zderzenie się dwóch płyt tektonicznych znajdujących sie tuż pod Haiti. Przyczyny to nistety setki tysięcy ofiar i zniszczenie doszczętnie stolicy Haiti Port-au Prince i pobliskich wiosek