Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T20:12:43+01:00
Adres komórki — nazwa komórki używana do odwołań formuł w arkuszu kalkulacyjnym

Arkusz kalkulacyjny — oprogramowanie stosowane do obliczeń tablicowych.

Funkcja – intuicyjnie: sposób przyporządkowania każdemu elementowi danego zbioru X dokładnie jednego elementu pewnego zbioru Y.

Autosumowanie pozwala na szybkie dodanie liczb w kolumnie, wierszu lub zaznaczonym obszarze

Max w matematyce

min w matematyce

Średnia jest najpopularniejszą miarą tendencji centralnej

tych 2 niee umiem ;DD
2009-10-25T20:18:07+01:00
Arkusz kalkulacyjny to program komputerowy przedstawiający dane, głównie liczbowe, w postaci zestawu dużych tabel dwuwymiarowych