Uzupełnij podane zdania. Obok każdego z nich napisz jakie uczucie opisuje:
a) Jurek i Witek darli ze sobą ...
b) Spłakałam się jak...
c)Wprost odchodziłam od...
d)Wydarzenia minionego dnia spędziały mi ... z powiek
e)wygladasz, jakbyś bał się własnego...
f)uczucie do rudej ewki odebrało mu...
g)Patrzył na swiat przez rózowe...
h)Ciarki przeszły mi po ...
i)Chciałem zapaść się pod ...
j) Nie mogła wykrztusić ani...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T18:36:11+01:00
A) koty- kłutnia, złość
b)wdowa -przykrość, smutek
c)zmysłów- uczucie strapienia, martwić się
d)sen z powiek-dużo emocji mogą to być negatywne lub pozytywne
e)Cienia- lęk przed czymś lub kimś
f)rozum- bezradność
g)okulary-szczęście
h)plecach-przerażenie
i)ziemię- wstyd
j)słowa- zatworzenie,zdziwienie
58 3 58
2009-10-25T19:34:47+01:00
A)koty - kłucili się
b)bóbr - było mi smutno i płakałam
c)zmysłów - zamartwiać się, być zdenerwowanym
d)sen - nie mogłam zasnąć, tyle sie dziś wydazrzyło
e)sienie - boisz się
f)rozum - nie myślał o niczym innym jak o niej
g)okulary - być całkowitym optymistą
h)plecach - przestraszyć się
i)ziemię - strasznie się zawstydzić
j)słowa - była bardzo zdziwiona, zaskoczona
59 3 59