Przetlumacz na polski:

Ich wohne allein mit meiner Mutter. Meine Eltern sind geshieden. Meine Mutter arbeitet als Kranken-schwester und kommt oft spa^^t nach Hause. Dann essen wir zusammen Abendbrot und erza^^hlen uns alles. Wenn meine Mutter Nachtschicht hat, schlafe ich bei meiner Oma. Zum Glu^^ck wohnt sie in der Na^^he. Meine Oma kocht fantastich und sie hat immer Zeit fu^^r mich. Einmal im Monat besuche ich meinen Vater.

u^^ to znaczy u z dwoma kropkami( i tak dalej ). Prosze o przetlumaczenie

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:31:53+01:00
Mieszkam sam z moją mamą. Moi rodzice się rozwiedli. Moja mama pracuje jako pielęgniarka i często wraca późno do domu. Później jemy razem kolacje i wszystko sobie opowiadamy. Kiedy moja mama ma nocną zmianę ja śpię u mojej babci. Na szczęście ona mieszka w pobliżu. Moja babcia fantastycznie gotuje i zawsze ma dla mnie czas. Raz w miesiącu odwiedzam mojego ojca.


:)
2010-03-15T18:36:47+01:00
Mieszkam sama z moją mamą. Moi rodzice rozwiedli się. Moja mama pracuje jako pielęgniarka i często wraca późno do domu. Potem jemy razem kolację i opowiadamy sobie o wszystkim. Gdy mama ma nocną zmianę, śpię u mojej babci. Na szczęście ona mieszka w pobliżu. Babcia fantastycznie gotuje i ma zawsze dla mnie czas. Raz w miesiącu odwiedza mnie mój tata.
2010-03-15T18:52:09+01:00
Mieszkam sama z moją mamą. Moi rodzice sie rozwiedli. Moja mama jest pielęgniarką i często wraca późno do domu. Potem jemy razem kolację i opowiadamy sobie o wszystkim. Gdy mama ma nocną zmianę, śpię u mojej babci. Mieszka w pobliżu. Babcia fantastycznie gotuje i zawsze ma dla mnie czas. Raz w miesiącu odwiedza mnie mój tata.