Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T18:15:14+01:00
Herb Ostrowca Świętokrzyskiego - na renesansowej tarczy umieszczono połączone herby Leliwa (związany z hrabiami Tarnowskimi - dawnymi właścicielami miasta) i Ogończyk. Takie zestawienie tych dwóch godeł umieszczone było również w herbie książąt Ostrogskich. W herbie Ostrowca Św. na niebieskim tle umieszczono również białą bramę.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:19:54+01:00
Herbem Ostrowca Świętokrzyskiego jest biały zamek na niebieskim tle.
Pod bramą zamku narysowana jest żółta gwiazda Dawida, a pod nią żółty łuk, natomiast nad gwiazdą jest łuk z białą strzałką skierowaną ku górze. Na czubku środkowej wieży jest żółta flaga a na bocznych żółtak kulka.
17 3 17