Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:24:59+01:00
wtorek.(wpisz datę i mejscę)
ach dziś był wielk dzień dla serca mego zniewieściałego. Na przyjęciu ujrzałam Romea przystojnego. wpatrywał sie wemnie ja zerkałam na niego, on mnie pocałował ja niemoge żyć bez niego. Dzisiejszą noc przestał pod balkonów capuletów, by swym słowiczym głosem uwodzic mnie do złego. BO złe jest by capulet kochał montekiego, to dwa rody nastawienia nawistnego. Stał i słodkie słówka szeptał jak openitany. Opentał go blask księżyca i miłość do mnie. to uczucie które mnie ograrnia- czuje się bezbronnie. I zamówiliśmy ślub u Ojca wawrzyńca by zjednał serce nasze. A co nas czeka dalej los dopoiero ukaże
4 4 4
2010-03-15T18:27:21+01:00
miejscowość i data

Drogi Pamiętniku
Dziś znów widziałam Romea. Boże jakiż on piękny, aż dech w piersiach zapiera. Szkoda, że nie możemy się ujawnić ze swoja miłością, oh jaka szkoda. Po kryjomu umówiliśmy sie na jutro wieczorem w ogrodzie. Już nie mogę sie doczekać. Z każdym dniem coraz bardziej go kocham, nie wiem jak długo utrzymam to w ukryciu. Czuje, że moja miłość przetrwa nawet niezadowolenie rodziców.
1 1 1