Odpowiedzi

2010-03-15T18:22:50+01:00
Wenecja,Rzym , Neapol,Florencja,Marsylia,Ateny(Włochy)
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:23:18+01:00
Rzym(włochy)
Walencja(Hiszpania)
Alexandria(egipt)
9 3 9
2010-03-15T18:25:03+01:00
1. MARSYLIA (FRANCJA)
2. RIMMINI (WŁOCHY)
3. PAPHOS (CYPR)
4. ALANYA (TURCJA)
5. HERAKLION (GRECJA)
7. DJERBA (TUNEZJA)
8. PALMA DE MAJORCA (HISZPANIA)
9. COSTA BRAVA (HISZPANIA)
10. SPLIT (CHORWACJA)

PROSZE O NAJ ... :)
19 3 19