Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:24:39+01:00
Jajorodne - szpak, jaskólka, wróbel
jajiżyworodne - gupik
żyworodnośc - człowiek, niedźwiedź, lis
34 3 34
2010-03-15T18:29:54+01:00
Zwierzęta jajorodne :
* żółw ,
* kolczatka australijska .

Zwierzęta jajożyworodne :
* traszka ,
* salamandra plamista .

Zwierzęta żyworodne :
* królik ,
* pies ,
* koń ,

CZŁOWIEK ( homo sapiens ) .
Mam nadzieję , że starczy ;]
41 4 41