Napisz po niemiecku co jest teraz trendy w śród młodzieży...
co młodzież teraz nosi...
np. Młodzież obecnie nosi przede wszystkim oryginalne ciuchy, znanych marek tj. Puma, adidas czy diverse.
Dziewczyny jak i również chłopcy noszą kolorowe bluzy, często z zabawnym nadrukiem.

3

Odpowiedzi

2009-10-25T18:33:34+01:00
Die Jugend ist nun bekannt, vor allem ursprünglichen Kleidung, bekannten Marken
Das bedeutet, Puma, Adidas und vielfältig.
Mädchen als auch Jungen tragen bunte Blusen, oft humorvollen Impressum.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T18:40:01+01:00
Jugend tragen Original-Kleidung, bekannten Unternehmen. Zum Beispiel, Puma,Adidas. Mädchen und Jungen sind farbige Bluse.Die Mädchen lieben
kurze Röcke
po polsku Młodzież nosi oryginale ubrania, znanych firm .naprzyklad puma adidas. Dziewczyny jak i chłopcy mają kolorowe bluzki.Dziewczyny lubia nosić krótkie spódniczki
2 5 2
2009-10-25T19:41:00+01:00
Die Jugend ist nun bekannt, vor allem ursprünglichen Kleidung, bekannten Marken
Das bedeutet, Puma, Adidas und vielfältig.
Mädchen als auch Jungen tragen bunte Blusen, oft humorvollen Impressum.
1 5 1