Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:26:28+01:00
Księżyc tańczy.
Stół rysuje .
Pies mówi .
Dywan lata .
Mrówka strzela .
Koń klaszcze .
Drzewo piszczy .
Telewizor skacze .
Skakanka widzi.
Samochód gryzie .
114 2 114
2010-03-15T18:28:25+01:00
Radosne słońce
Sympatyczna książka
Smutne buty
Pewny siebie drut
Płacząca wierzba
Skaczące piłki
Uciekające karty
Miły dom
Szklanka powiedziała
Chodzący kubek
102 4 102