Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:24:12+01:00
1min- -1.5
3min- -1.5*3= -4.5
6min- -1.5*6= -9
Liczę na najlepszą:)
88 4 88
2010-03-15T18:25:05+01:00
W ciągu 1 minuty przeszedł 1,5
w ciągu 3 minut: 3x1,5=4,5, był w punkcie -4,5
w ciągu 6 minut: 6x1,5=9, był w punkcie -9
54 3 54
2010-03-15T18:25:10+01:00
1 minuta- -1,5
3 minuty= 3* (-1,5)= -4,5
6 minut= 2* (- 4,5)= -9
Wydaje mi sie że tak to powinno być, ale do końca nie jestem pewna.
38 4 38