Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:26:12+01:00
Miasto:
wady: zanieczyszczone powietrze, zbyt duzy hałas
zalety: anonimowość, dobry dostęp do edukacji i kultury

Wieś:
wady: nieustanna praca, zły transport
zalety: cisza i spokoj, brak zanieczyszczeń
3 4 3
2010-03-15T18:29:57+01:00
Duże miasto:
wady:
-Hałas
-Smog
zalety:
-Blisko do ośrodków kultury
-Więcej szkół
Podmiejskie:
zalety:
-Świeże powietrze
-mały ruch samochodów
wady:
-Daleko do ośrodków kultury
-Mało szkół
2 5 2